El Tió també va estar a 2n

Una vegada el Tió ha passat per les cases us deixo unes imatges i vídeo de com van cagar el Tió a l’escola.
Per veure les imatges cliqueu aquí.
Espero que sigueu molt feliços i tingueu una bona entrada d’any 2021.
Ahhh i que els Reis us… Llegeix més»

El Tió ha cagat!!!

Avui ha sigut un dia molt especial, no perquè comenci l’hivern sinó perquè ha arribat el Nadal a l’escola i el tió ha cagat molts regals: un joc del lego per fer construccions, un qui és qui per treballar l’expressió oral i les descripcions, el… Llegeix més»

Detalls mestres

Durant aquests darrers dies de trimestre els i les mestres de l’escola han rebut un conjunt de detalls per part de les famílies i dels propis alumnes. Des de tot l’equip de mestres, us volem fer arribar el nostre agraïment per haver pensat en nosaltres.… Llegeix més»

Els Flamencs hem cagat Tió

Hola famílies!
Avui ha estat un dia molt especial, hem arribat a l’escola molt nerviosos perquè sabíem que avui ens tocava anar a cagar Tió.
Només arribar ja hem vist que aquest cap de setmana el Tió ha marxat a algun lloc de l’escola per preparar-se per… Llegeix més»

Poema de Nadal P4

Els Cocodrils us volem felicitar el Nadal amb aquest poema que l’hem estat preparant durant dies!
Esperem que us agradi!! Cliqueu aquí per veure el vídeo.
Gràcies Anna Serrano per la feina feta!

Nadal a P4

Avui ha estat un matí molt especial per als Cocodrils: quan hem arribat a la classe el Tió havia marxat i ja s’havia preparat perquè el poguéssim cagar!!
Ens ha cagat un munt de joguines i llibres!! Després hem esmorzat un esmorzar ben nadalenc i hem… Llegeix més»