Vídeo del concert de Nadal 2019-20

Ja es pot veure el vídeo del concert de Nadal 2019-20 de l’Escola Lanaspa.

El dijous 19 de desembre de 2019 es va celebrar en el Centre Cultural de Terrassa el tradicional concert.

En aquesta edició es commemorava el trentè aniversari de la col·laboració entre l’Escola Lanaspa i l’Escola d’Educació Especial Crespinell.

Una altra singularitat d’aquest concert va ser la inclusió d’una cantata creada pel compositor Gerard Bosch, a partir del conte escrit per René Gouichoux titulat La bala de vidre de l’Idris. Aquest conte és la història d’uns refugiats i és també el punt de partida dels nostres Espais d’aprenentatge, actualment.

Per últim, cal destacar que, en aquesta edició, varis alumnes i mestres van tocar instruments musicals durant el concert: instruments clàssics (com ara el violí, el piano, el clarinet, la guitarra o l’acordió) i també instruments creats artesanalment per a l’ocasió pel constructor Aureli Mulet (com ara campanes tubulars, una marimba, un carrilló oscil·lant, entre d’altres).

El concert va ser dissenyat i dirigit, un any més, per la mestra de Música de la nostra escola: la Mònica Solà.

Per veure el vídeo del concert, heu d’anar a la pàgina “Fotos i vídeos” d’aquesta web (veure la imatge 1) i introduir-hi la contrasenya d’accés. Allà hi trobareu l’enllaç al vídeo allotjat a Youtube (en el compte de Youtube de la nostra escola). D’aquesta manera, no podrà accedir al vídeo qualsevol que entri a Youtube, sinó que només ho podreu fer els que tingueu accés a l’enllaç (és a dir, les famílies dels alumnes de l’Escola Lanaspa).

Imatge 1: