L’escola

L’Escola Lanaspa-Giralt de Terrassa és una escola pública d’una línia, situada al centre de Terrassa.

L’escola va començar en un altre edifici al 1981. Aquest era petit per a la pràctica educativa. Després de diferents propostes, el centre es va traslladar finalment a l’actual edifici: una antiga fàbrica (un vapor) remodelada.

L’escola té un Projecte de Col·laboració amb l’Escola d’Educació Especial Crespinell, situada al mateix carrer i davant l’Escola Lanaspa-Giralt. Els seus alumnes comparteixen diferents activitats, tallers, jocs, esbarjo, colònies i sortides, entre d’altres. Aquesta estreta relació ens permet normalitzar la diferència entre les persones amb necessitats especials i ens ajuda a crear un clima de tolerància, inclusió, respecte i solidaritat entre els alumnes d’ambdues escoles.