Art

L’art té uns grans beneficis pels nens i nenes en el seu desenvolupament cognitiu, emocional i social. A l’aula de l’art, els alumnes tenen l’oportunitat de conèixer diferents artistes, les seves obres i tècniques, i d’expressar-se lliurement a través de la creació.

La creativitat és una de les habilitats més importants que es poden desenvolupar en la infància, i l’art és una eina perfecta per fomentar-la. Els nens i nenes poden experimentar amb diferents materials i tècniques i, així, desenvolupar la seva imaginació i capacitat de resoldre problemes creativament. La creació d’obres també ajuda els alumnes a expressar les seves emocions i sentiments a través de formes no verbals.

Un altre avantatge important és que ajuda a desenvolupar l’empatia i la comprensió de la diversitat cultural. L’estudi d’artistes i de les obres de diferents èpoques i cultures pot ajudar als infants a entendre les diferències i les similituds entre les persones, i a apreciar les perspectives i valors de les altres cultures. Això pot ser especialment important en un món cada vegada més globalitzat, on la capacitat de comprendre i valorar les diferències culturals és més important que mai.

ImagenImagenImagen

Aquesta estona és un espai important per desenvolupar les habilitats socials dels nens i nenes. En col·laborar en projectes d’art, els alumnes aprenen a compartir idees i a treballar junts per aconseguir un objectiu comú. Aquestes habilitats són essencials per a la vida en societat i poden ajudar als nens a establir relacions positives i a ser més efectius en les interaccions socials.

Al curs 22-23 hem aconseguit tenir una aula d’art ben equipada, endreçada i preparada per poder realitzar les sessions d’art. Aquí podeu veure les imatges!