El primer dia de curs!

El primer dia, tots els mestres esperàvem a tots els nens i nenes de l’Escola amb moltíssima il·lusió! Com que aquest curs ja ens podem barrejar al pati amb la mascareta posada, vam preparar uns jocs, per així saludar-nos tots i totes i, també, per… Llegeix més»

Trobada virtual Projecte pedagògic

Benvolgudes famílies,
Aquesta tarda ha tingut lloc una trobada virtual, a través de Youtube, amb l’objectiu de donar a conèixer l’Escola Lanaspa-Giralt el seu projecte pedagògic.

La Mònica Solà (la directora) i la Mireia Morales (la cap d’estudis) s’han encarregat de presentar-lo. També hi han intervingut:

LAPALT, la primera revista de Lanaspa

Els nens i nenes de 4t han acabat un dels seus projectes d’aula, convertint-se en redactors i redactores, periodistes, editors i editores: han aconseguit crear la revista de l’Escola, amb notícies de totes les aules.
Així doncs, us presentem la primera revista de l’Escola realitzada pels… Llegeix més»