Carnaval Lanaspa’20

El dimecres 19 de febrer, a la tarda, va arribar el Carnestoltes a l’Escola Lanaspa. Es va fer l’acte del pregó del Carnaval Lanaspa’20. Posteriorment, els alumnes de 6è van realitzar varis balls davant la resta d’alumnes de l’escola i dels seus mestres. Per últim, tots els alumnes van ballar al gimnàs amb les cançons que havien de sonar el divendres a la tarda durant la rua de l’Escola Lanaspa i l’Escola d’Educació Especial Crespinell.

El dijous 20 de febrer, es va celebrar el Dijous gras. Durant el matí, els alumnes del Cicle Inicial van elaborar magdalenes; els de Cicle Mitjà van elaborar els entrepans gegants; i els de Cicle Superior, les truites originals. A la tarda, es va celebrar la cerimònia de premis als guanyadors del concurs de truites del Cicle Superior.

I el divendres 21 de febrer, al matí van ballar els alumnes d’Educació Infantil i del Cicle Inicial de l’escola, en primer lloc, i a continuació es va celebrar el també tradicional concurs de comparses amb els alumnes de Cicle Mitjà i de Cicle Superior. A la tarda, i com a cloenda del Carnaval Lanaspa’20, tots els alumnes de l’Escola Lanaspa i de l’Escola d’Educació Especial Crespinell van celebrar la rua per carrers adjacents a ambdues escoles.

Per veure fotos i vídeos de totes les activitats realitzades durant aquest Carnaval, cal entrar en la pàgina “Fotos i vídeos” d’aquesta web (veure la imatge 1) i introduir-hi la contrasenya.

Imatge 1: