Piscina

Des del curs 2021-22, els nostre alumnat gaudeix de l’activitat de piscina cada setmana gràcies al conveni establert amb el centre esportiu Q-sport, situat a pocs minuts de l’escola. Això ens permet no només oferir als nostres alumnes una activitat esportiva saludable i divertida, sinó també fer-ho amb la proximitat i la comoditat que això comporta, ja que podem anar caminant!

Per als alumnes de la primera infància, l’horari de la piscina és a primera hora del matí després de l’esmorzar a la classe, mentre que per als alumnes de primària és a la tarda, després de les classes. L’activitat té una durada de 45 minuts i els nostres alumnes tenen l’oportunitat de gaudir de l’aigua i millorar les seves habilitats esportives.

La piscina no és de caire obligatori. Per als alumnes que no participen en l’activitat l’escola ofereix activitats psicomotrius per tal que també puguin gaudir d’una activitat divertida i saludable. Així, tots els nostres alumnes poden gaudir de les avantatges de l’activitat física.

Per fer possible aquesta activitat, també comptem amb la col·laboració de les famílies. Cada any s’organitza una batuda de voluntaris per a les classes participants, de manera que cada setmana diferents  familiars poden acompanyar als infants a la piscina i ajudar en el desenvolupament de l’activitat.

Al final de curs, les famílies assisteixen a les jornades de portes obertes, perquè puguin veure en directe les activitats i la diversió que els nostres alumnes experimenten en aquesta activitat.

A més, a final de curs, realitzem una enquesta per saber l’opinió de les famílies sobre aquesta activitat, ja que per a nosaltres és important conèixer les seves impressions i suggeriments per millorar contínuament.

Estem compromesos a oferir als nostres alumnes una educació completa i equilibrada, on l’esport és una part fonamental per al seu benestar físic i emocional. La piscina és només una de les moltes activitats que oferim als nostres alumnes perquè puguin desenvolupar-se com a persones íntegres i feliços.

Quins beneficis comporta?

A part d’aprendre a nedar, o a perfeccionar tècniques,  els nostres infants aprenen autonomia alhora de vestir-se i desvestir-se i responsabilitat en arribar puntuals al lloc de l’activitat.

L’escola està compromesa a proporcionar una educació completa i de qualitat que ajudi els nostres nens i nenes a créixer i a desenvolupar-se en totes les àrees de la seva vida.