Colònies, sortides i tallers

La nostra escola està situada al cor de Terrassa, on som afortunats de tenir accés a una àmplia gamma d’activitats culturals.

La nostra ubicació ens permet aprofitar les nombroses ofertes culturals que ofereix la ciutat, la qual cosa enriqueix les experiències d’aprenentatge del nostre alumnat.

Som una escola que valora l’aprenentatge experiencial i anima els nostres estudiants a participar en una varietat d’activitats. Creiem que experimentant i explorant el món que ens envolta, podem desenvolupar una comprensió més profunda de nosaltres mateixos i del món en què vivim.

Ens agrada molt sortir, i és per això que oferim cada any als nostres alumnes el següent patró de sortides:

Sortides de tot el dia:

• sortida del projecte de classe.
  • sortida lúdica
  • sortida setmana cultural
  • sortida final de curs

També, oferim activitats, sortides o tallers relacionades en les diferents àrees de treball:

• teatre i cinema en anglès
  • auditori, cantània, la clica de caire musical
  • tallers d’art al centre cultural
  • activitats físiques organitzades pel consell esportiu
  • activitats “escola verda”
  • tallers matemàtics i de llengua
  • altres diverses

Colònies:

Les colònies escolars són una experiència educativa molt positiva per a molts estudiants per diverses raons:

1. Fomenten l’autonomia: Les colònies escolars permeten als estudiants desenvolupar la seva autonomia, ja que han de prendre decisions per si mateixos i viure sense els seus pares o tutors.
  2. Promouen les relacions socials: Durant les colònies escolars, els estudiants tenen l’oportunitat de conviure i interactuar amb companys de classe fora de l’entorn escolar habitual, el que pot ajudar a millorar les seves relacions socials.
  3. Potencien la creativitat i la imaginació: Les colònies escolars solen incloure activitats recreatives i lúdiques que fomenten la creativitat i la imaginació dels estudiants.
  4. Afavoreixen la integració i la diversitat: Durant les colònies escolars, els estudiants es relacionen amb companys de diferents edats, gèneres, cultures i orígens, el que pot ajudar a afavorir la integració i la tolerància davant la diversitat.
  5. Proporcionen noves oportunitats d’aprenentatge: Les colònies escolars solen incloure activitats educatives i didàctiques que ofereixen als estudiants noves oportunitats d’aprenentatge i descoberta.

En general, les colònies escolars poden ser una experiència molt enriquidora i beneficiosa per als estudiants, ajudant-los a desenvolupar-se a nivell personal, social i educatiu.

Per això oferim colònies cada any a tots els cursos des de I4.

I4 i I5 –> una nit

1r, 2n, 3r i 4t –> dues nits

5è –> dues nits (anglès)

6è –> viatge fi de curs (tres nits)