Suport vital

La coordinadora de riscos laborals, la Noelia, ens ofereix sessions anuals tant a l’alumnat (tots els grups d’infantil i de primària) i el professorat, de com actuar en el cas d’emergència i com actuar a l’hora de socórrer una persona que ha caigut al terra. Cada curs ho ha treballat de diferent manera i alguns cursos fins hi tot han fet petits simulacres.

Els infants i el professorat sap que hi ha cartells a l’escola referents al suport vital: una auca, la cadena de supervivència, la placa on som una escola que contribuïm a salvar vides i el recordatori del número d’emergència el 112.

Cal recordar que és un programa que es va iniciar fa 3 anys a l’escola on els nostre objectiu és que l’alumnat prengui consciència de salut i que actuïn adequadament, tot tenint en compte les diferent edats i així treballem en equip per transformar la societat.