Patinatge

A l’escola ensenyem als nostres alumnes de primer de primària l’oportunitat d’aprendre a patinar durant un trimestre sencer.

Per què patinatge? El patinatge és una activitat esportiva que ajuda a millorar l’equilibri, la coordinació i la força muscular dels nens i nenes. A més a més, és una activitat divertida i emocionant que els ajuda a desenvolupar la seva confiança en si mateixos i a superar els seus límits.

El patinatge serà una activitat que es realitzarà durant les classes d’educació física, i els nens i nenes hauran de portar els seus patins i casc a l’escola durant el trimestre. Per aquells alumnes que no disposin del material necessari, l’escola proporcionarà patins i casc per a l’ús durant les sessions.

A més a més, a finals del trimestre, els alumnes de primer de primària tindran l’oportunitat de demostrar les seves habilitats de patinatge en un circuit al parc de Vallparadís. Una gran oportunitat perquè els nens i nenes puguin mostrar el que han après!