Setmana del clima

La setmana del 23 al 29 de setembre del 2019 ha estat la “Setmana del clima” a tot el món.

Durant aquests dies, s’han fet molts actes a tot arreu per tal de conscienciar a la població que cal lluitar contra el canvi climàtic (evitant la contaminació, etc.).

A l’Escola Lanaspa també s’han fet algunes accions per conscienciar a la seva comunitat educativa d’aquesta necessitat:

Dimecres al matí, tots els alumnes, en el pati de l’escola, van elaborar diversos murals i cartells, en els quals la temàtica era el canvi climàtic. A la tarda, una altra vegada reunits tots els alumnes i els mestres al pati, es va guardar un minut de silenci pel mateix motiu.

Dijous a la tarda, es va realitzar, també al pati de l’escola, una fotografia amb els alumnes i mestres situats a la pista del pati i formant de tal manera que es poguessin llegir les sigles S.O.S. Tots ells portaven una samarreta de color verd.

I finalment, divendres a la tarda, l’AMPA de l’escola va organitzar un acte on el protagonista era el plàstic.