Dia de la Pau

Ahir, Dia de la Pau i la No-violència, la comunitat dels grans de l’escola (4t, 5è i 6è) van preparar un munt de tallers per a la resta de nens i nenes de l’escola. Vam passar una tarda molt divertida, on grans i petits vam compartir moltes coses. Quan vam acabar els tallers, vam cantar tots junts la cançó “El món seria” i vam fer un fort aplaudiment per desitjar que hi hagi pau a tot el món.

Per veure les fotos, heu d’anar a la pàgina “Fotos i vídeos” d’aquesta web (veure la imatge 1) i introduir-hi la contrasenya d’accés. Allà hi trobareu l’enllaç a l’àlbum de fotos del Dia de la Pau que es troba allotjat al Google Fotos de l’escola:

Imatge 1:

I si voleu escoltar la cançó “El món seria” que vam cantar tots junts en acabar els tallers, aquí la teniu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *