Nova secció en aquesta web: fotos i vídeos, per promocions

Benvolgudes famílies,

Ja podeu accedir a les fotos i vídeos que disposem de cursos passats dels vostres fills, classificat tot per promocions.

Això vol dir que les fotos d’un alumne de l’actual grup de 6è, per exemple, les trobareu clicant en “Promoció 2011-2020 (6è)” (veure imatges 1 i 2). Caldrà introduir-hi la contrasenya i podreu accedir als enllaços als àlbums de fotos (classificats per cursos: 2011-12, 2012-13, etc.). Tots aquests àlbums estan actualment en el compte de l’escola de Google Fotos.

Les fotos de l’actual curs 2019-20 les trobareu en els mateixos llocs que fins ara: les fotos que són pròpies dels diferents cicles o de les diferents especialitats, en les pàgines “Multimèdia” respectives dels seus blocs; les que són d’actes conjunts de tots els alumnes de l’escola, en l’icone “Fotos 19-20” que hi ha a la web de l’escola (veure imatge 3).

Imatge 1:

Imatge 2:

Imatge 3:

L'adreça electrònica no es publicarà