Dia de la Dona

El passat 8 de març de 2020 es va celebrar a tot el món el Dia de la Dona.

A la nostra escola també el vam celebrar fent unes activitats durant el dijous 5 i el divendres 6 de març:

Per una banda, el dijous 5, tots els alumnes, ficant els palmells de les seves mans en pintura de color lila, van deixar la impremta de les seves mans sobre una tela blanca. Aquesta, posteriormente es va penjar en forma de llaç en la rampa de l’edifici principal de l’escola (com es pot comprovar en aquesta imatge),

I per una altra banda, el divendres 6, a la tarda, tots els alumnes van mostrar i explicar en el gimnàs de l’escola els cromos que havien elaborat per grups sobre dones esportistes. Cada cromo mostrava: la imatge de l’esportista, el seu nom i un petit escrit amb dades sobre ella.

Per veure les fotos, heu d’anar a la pàgina “Fotos i vídeos” d’aquesta web (veure la imatge 1) i introduir-hi la contrasenya d’accés. Allà hi trobareu l’enllaç a l’àlbum de fotos del Dia de la Dona que es troba allotjat al Google Fotos de l’escola:

Imatge 1: