Educació Física en situació de confinament

L’aturada forçosa de les classes i el confinament obligatori de cadascú a casa seva ha creat una situació en la que els infants ho tenen malament per realitzar exercici físic.

Desde l’especialitat d’Educació Física de la nostra escola, en fan unes propostes de realització d’exercici físic a casa durant els següents dies per a tots els alumnes que desitgin realitzar-les.

En un document en format Genially es recullen varis reptes a superar d’exercici físic a casa (un repte per dia).

En el bloc d’Educació Física està tot explicat. Per accedir al bloc d’Educació Física, mireu la següent imatge: