Celebrem la festa de la tardor

Avui l’escola ha estat de celebració!

Aquests dies l’alumnat ha pogut gaudir de diferents activitats relacionades amb la tardor, la festivitat de la Castanyada i Halloween. Avui els més grans, han preparat una gimcana de jocs per als i les alumnes de 1r al parc de la Mitjana. La resta de grups han realitzat altres activitats, com ara, manualitats amb elements de tardor, contes tradicionals, històries de Halloween en anglès i jocs. Tampoc han faltat les cançons, les danses tradicionals i també, les més actuals.

Com a cloenda de la festa, l’alumnat d’infantil han ballat a la tarda les danses que havien preparat i, finalment, hem menjat castanyes tots i totes plegades al so de la música.

Bona Castanyada!!

Feu clic a la imatge per veure les fotos de la festa.