Comunicació

L’escola es comunica amb les famílies mitjançant l’aplicació ComunicaApp de l’empresa Edugestió. Utilitzem aquest canal de difusió per comunicar tant informacions generals del centre com informacions referents als diferents grups-classe. També utilitzem l’aplicació per realitzar els pagaments del material o les sortides.
Per una comunicació més directa i bidireccional amb  les famílies i els alumnes utilitzem el correu electrònic. Cada docent del centre disposa d’un correu @escolalamitjana.cat que es facilita a les famílies durant la reunió d’inici de curs.
Per últim, el centre disposa d’un compte de Twitter (@escolalamitjana). Aquest canal de comunicació ens permet, d’una banda, difondre les activitats més rellevants dels nostres blogs i, d’una altra, enllaçar propostes i articles interessants relacionades amb l’àmbit educatiu.