GIMNASTA MARTA JOVÉ

L’escola La Mitjana treballa aquest any 2021- 2022 el projecte interdisciplinari sobre les dones de proximitat, sobre les dones importants i referents de les nostres terres: Dones km 0.

El departament d’educació física, en col·laboració amb les tutores i l’equip directiu, ha convidat a la gimnasta de Lleida: Marta Jové per tal que ens expliqui la seva experiència. El dimarts 8 de març i el dijous 10 de març  ens va visitar als alumnes de segon i tercer per explicar les fites aconseguides al llarg de la seva etapa esportiva.

Les jornades van seguir el mateix patró: primer una presentació de la protagonista amb imatges i unes explicacions extraordinàries sobre la seva vida i els seus hàbits de treball. Posteriorment preguntes molt interessants per part de l’alumnat, i finalment al pavelló ens va realitzar una petita demostració i va compartir amb els alumnes el practicar un correcte escalfament i com fer exercicis básics de la gimnàstica: tombarelles, laterals, …

La conclusió dels referents femenins, de la igualtat desitjada i de les dones a l’esport amb naturalitat, ens ha de servir a tots per fer consciència de la vital importància de practicar esport, amb independència del gènere.

Lídia, Ramon i Francesc.