Eleccions al Comitè Verd 2016-17

El passat 19 d’octubre vam celebrar les Eleccions al Comitè Verd de l’escola…

… i aquests són els nous membres….

Enhorabona a tots i a totes i ara toca treballar per mantenir el nostre esperit Verd!!!!

ll JORNADA VERDA AL GUINOVART

Igual que el curs passat, aquest any hem tornat a fer una Jornada per reivindicar el color verd que tenim la gent del Guinovart. L’alumnat del Comitè Verd va explicar a tooootaaaaa l’escolaaaaa les accions verdes que s’han dut a terme:
-les eleccions dels membres del… Llegeix més»

Taller de l’Hort a la cuina

Un curs més, a l’escola Guinovart, l’alumnat de 4t. de primària ha participat en el taller de l’Hort a la cuina.
Som escola verda i ens agrada apropar-nos a la natura, a la salut i la sostenibilitat, però sobretot, ens agrada passar-ho bé!!!
Vagi de gust.

El nostre bosc en perill!

Estan a punt de començar les obres de construcció del nou institut al costat de la nostra escola Josep Guinovart.
Aquest fet suposarà la desaparició de part dels arbres del bosc que ara mateix tenim al costat i que cada dia veiem des de les finestres… Llegeix més»