El nostre bosc en perill!

Estan a punt de començar les obres de construcció del nou institut al costat de la nostra escola Josep Guinovart.
Aquest fet suposarà la desaparició de part dels arbres del bosc que ara mateix tenim al costat i que cada dia veiem des de les finestres de les nostres classes.
Hores d’ara els arbres que seran talats estan marcats amb una creu vermella. Nosaltres ens hem acostat i els hem vist.

Ens sap greu perdre aquest espai en el que cada tarda anem a jugar al sortir de l’escola.
També ens preocupa que els nostres amics els porcs senglars ja no s’acostin més per aquí.

Grup de notícies del Comitè Verd