ll JORNADA VERDA AL GUINOVART

Igual que el curs passat, aquest any hem tornat a fer una Jornada per reivindicar el color verd que tenim la gent del Guinovart. L’alumnat del Comitè Verd va explicar a tooootaaaaa l’escolaaaaa les accions verdes que s’han dut a terme:
-les eleccions dels membres del Comitè Verd
-el treball setmanal per reciclar
– el concurs del Superverd de la quinzena
– la recollida de piles en l’Apilo XII
– la participació en la ll Jornada de Comitès medioambientals de Castelldefels
– el concurs que t’ho pensis abans que ho llencis…..contra el malbaratament alimentari
-els clakis per recollir oli usat….
-Les bosses de plàstic al mar li fan fàstic!
Moltes accions que s’ha fet al llarg de l’any entre tots i totes, per mostrar el nostre tarannà ecològic i respectuós amb el medi ambient.
Els membres del Comitè, els nenes i nenes que han donat el seu temps i les seves idees per construir un mòn millor, s’han acomiadat i alguns ja pensen presentar-se el proper curs!!!
Endavant Guinoverds!!!

comiat CV_2

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *