Colònies a Can Rigol

La classe de les Tortugues d’I5 i de la Galàxia de 2n estan gaudint de tres dies plens d’aventures a la casa de colònies de Can Rigol.
El primer dia, en arribar, hem conegut els diferents espais, a les monitores, les habitacions i el fil conductor… Llegeix més»

Sortida al Museu de matemàtiques de Catalunya

La classe dels Astronautes i la classe de la Galàxia van visitar el Museu de Matemàtiques de Catalunya la setmana passada.
Els nens i nenes de 2n i 4t van gaudir de diferents reptes matemàtics presentats a la sala de la planta baixa del museu a… Llegeix més»

Quins ocells visiten les menjadores del parc?

Al mes de novembre, els nens i nenes de 4t, vam construir i col·locar unes menjadores al parc de la Fontsanta perquè els ocells poguessin trobar menjar amb més facilitat durant aquest hivern. Aquest mes de gener hem anat al parc per poder gaudir de… Llegeix més»

4t. Els ocells ja tenen les seves menjadores al parc

El passat dijous dia 23 de novembre va venir l’Àngel a explicar-nos com podem ajudar els ocells perquè es quedin a viure al parc de la Fontsanta i no hagin de marxar a altres llocs. Ens va dir que a l’hivern no troben tant menjar, i per això necessiten que els hi preparem unes menjadores. Ens ha ensenyat a fer-ho i ens ha portat les eines necessàries. Ens han quedat molt bé!!!

Colònies a la Carral

Les classes dels astronautes i dels economistes hem passat tres dies a La Carral fent tota mena d’activitats divertides, jugant als grans espais que hi ha i menjant la mar de bé. Els monitors i monitores ens han ensenyat cançons típiques de La Carral, que segur que no pararem de cantar durant uns quants dies.

Han estat unes colònies espectaculars!

Verema

El dilluns 18 de setembre la classe de la galàxia vam anar a les vinyes del parc de la Fontsanta a fer la verema. Vam recollir el raïm, el vam trepitjar ben fort i al final el vam premsar per aconseguir més most. Abans de marxar, el vam tastar i ens va agradar moltíssim!

Ens hem emportat un pot amb most per poder fer un tastet a casa o bé, per convertir-lo en vinagre.

Us deixem un petit recull de fotografies de la jornada.

Classe de la galàxia.… Llegeix més»

SORTIDA DE JOCS POPULARS

El dimecres 19 d’abril vam fer una sortida de jocs tradicionals amb altres escoles a Sant Feliu. Vam anar amb autocar.

Alguns dels jocs tradicionals que vam fer van ser la xarranca, carrera de sacs, el mocador, les xapes, les bitlles, el tira i afluixa, les gomes, la corda i les cadires musicals.

Ens ho vam passar molt bé. Vam conèixer a infants d’altres escoles i ens vam fer amics. Allà vam esmorzar i en acabar el matí la tornada també va ser amb autocar i vam arribar a l’hora de dinar a l’escola.

Vam experimentar els tactes del material i també jugar a l’aire lliure. Dos monitors estaven a cada joc. A més els monitors i monitores eren molt amables.

Ara us explicarem el joc que ens va agradar més. És el tira i afluixa on hi ha dos equips, els dos equips estiren a la vegada i el primer equip que passi de la línia guanya.

Escrit per la classe dels turistes.