Pla de consum de fruita

L’alumnat de la nostra escola hem participat del Pla de Consum de la Generalitat de Catalunya.

Durant la setmana passada vam rebre fruita gratuïta en els esmorzars i berenars del centre escolar. Gràcies a una iniciativa europea amb l’acció conjunta dels Departaments d’Agricultura, Salut i Educació, es reparteix fruita a les escoles amb la voluntat d’adquirir uns hàbits saludables; reduir el consum de llaminadures, brioixeria i begudes ensucrades.

A partir d’aquest mes de novembre, una setmana al mes es repartirà fruita i verdura de proximitat i qualitat segons l’estació de l’any.

De cara a les properes ocasions, si ens és possible i ens avisen amb anterioritat, us comunicarem prèviament quins dies ens donaran fruita per tal de poder adaptar els esmorzars que prepareu als vostres fills i filles.