18a trobada de danses de Badalona

El Palau Municipal d’ Esports acollirà els dies 29, 30 i 31 de maig 6.500 infants, de P3 fins a 4t de primària, de diverses escoles de la ciutat. El torn de l’escola Joan Llongueras és el divendres 31 a les 9.30 h.

6.500 alumnes, des de P3 fins a 4t de primària, de 34 escoles de Badalona participaran els dies 29, 30 i 31 de maig, de 10 a 12 hores, a la 18a Trobada de nens i nenes dansaires de les escoles de Badalona que tindrà lloc al Palau Municipal d’Esports (av. Alfons XIII, 114).

Aquesta 18a Trobada l’organitza el Grup de treball de Mestres de Música, el CRP del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i el Servei d’Educació de l’Ajuntament de Badalona. En aquesta edició hi col·laboren el Típic ball de bastons de Canyet, l’Institut del Teatre i el Club Joventut Badalona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *