Sisme Hàbits Saludables i Educació Física

L’escola Joan Llongueras ha estat seleccionat per participar a SISME, un projecte de la Gasol Foundation, entitat fundada pels germans Pau i Marc Gasol. Aquest projecte neix per donar resposta a la creixent inquietud de moltes escoles de Catalunya en matèria de promoció d’hàbits saludables, accentuada actualment per la COVID-19, sobretot en les zones de major vulnerabilitat socioeconòmica. Per aquest motiu, el nostre President Pau Gasol us convida a participar i a unir forces per combatre l’epidèmia silenciosa de l’obesitat infantil en el vostre entorn.

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE SISME