La innovació educativa; el treball per ambients a la nostra escola

Els ambients són una nova metodologia basada en diferents espais d’ aprenentatge, de relació i comunicació on a partir de diferents propostes atractives els infants poden actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se i interactuar amb els altres.

Els psicòlegs, des de fa molt de temps, van demostrar que qualsevol capacitat es desenvolupa millor amb el joc. A partir d’aquesta afirmació podem considerar que el joc és el millor mitjà educatiu per afavorir l’aprenentatge i el coneixement. Està demostrat que allò que l’infant aprèn a través d’un joc es transfereix a altres conductes. Per la qual cosa podem afirmar que el joc és una activitat que desperta la intel·ligència.

A l’escola Joan Llongueras, amb la voluntat d’oferir la millor qualitat educativa, innovem dia a dia les nostres metodologies. Seguint la filosofia d’una pedagogia activa, els propis nens i nenes de l’escola, amb el “TELEAMBIENTS” us presentem què fem a l’escola.

Per a informació més detallada sobre l’aplicació d’aquesta metodologia al nostre centre podeu clicar el seguent enllaç: espai d’ambients