Ja hem celebrat la castanyada!

Un any més… no podem dir res més que MOLTES GRÀCIES!

Ha estat un plaer celebrar aquest dia tan especial per a la nostra escola acompanyats i acompanyades de pares, mares, tiets, tietes, exalumnes i, sobretot, el nostre tresor de l’escola; els nens i nenes que construeixen dia a dia el Joan Llongueras.

Segur que vareu gaudir tant com nosaltres de les danses, les cançons i els àpats. Us deixem un petit record que, esperem, us faci la mateixa il·lusió que a nosaltres.

Infinites gràcies a totes les famílies que, dia a dia, feu possible que construïm una comunitat educativa que camina cap a fer possible un futur millor per als nostres nens i nenes!

Danses i cançons