TALLER DE BIBLIOTECA
Al llarg del 1r i 2on. trimestre hem treballat la lluna al taller de biblioteca a cicle inicial. A través d´ un conte, de llibres, de vídeos i de construir un coet hem conegut el nostre satèl.lit i algunes de les seves carcaterístiques. Us deixem un tastet de fotografies. BON VIATGE!!! https://photos.app.goo.gl/s1cdimKr6JvwjokV8
TALLER DE BIBLIOTECA Llegeix més »








