TOT CANVIA

Els alumnes de 4t hem treballat un projecte amb l’objectiu “d’investigar el passat, per entendre el present i poder millorar el futur”. Hem fet algunes sortides que ens han ajudat en la nostra investigació com la visita al museu d’història de Catalunya de Barcelona i al museu tèxtil de Can marfà de Mataró.

També vam convidar a àvies i avis per tal de conèixer com era l’escola en el passat, activitat que ens va ajudar a  resoldre alguns dubtes i preguntes i amb el relat de les seves vivències. Ens vam adonar que s’han fet molts canvis tecnològics, socials i en maneres d’ensenyar i aprendre. Va ser una experiència molt interessant.

Com a producte final del projecte , vam fer una exposició de fonts històriques amb objectes antics que havíem portat i que les famílies van poder visitar, alguns de nosaltres els hi vam explicar tot el procés que haviem  anat seguint a l’hora de fer el nostre projecte.

Aquí teniu algunes fotos:

Llençament i repte

Visita avis