PLA D’ACTUACIÓ DE CENTRE PEL CURS 2021/22

Benvolgudes famílies

Podeu descarregar per a consultar el pla d’actuació de centre previst per aquest curs. Aquest pretén establir les bases per tal que el curs 2021-2022 es pugui reprendre amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre protecció de la salut de les persones als centres educatius, la correcta gestió de la pandèmia i el dret de tots els alumnes a una educació de qualitat.

A través de les mesures que es descriuen en aquest pla, l’escola ha d’estar en condicions de contribuir al control de la pandèmia i a la identificació ràpida de casos i de contactes, si s’escau.

Aquest pla ha estat aprovat pel consell escolar de centre,per unanimitat

Que tingueu un bon curs!!!

_Pla organització curs 21_22

Iniciem el curs

Hooola a tots i totes!!!
Ens trobem a 6è,l’últim curs de primària. Aquest curs ha començat diferent, tornem a ser dues classes i ens hem retrobat amb companys i companyes amb qui l’any passat no vam compartir classe.
Durant els primers dies les mestres ens van preparar… Llegeix més»

COLÒNIES DE 6è

Acomiadem el curs amb les colònies de 6è. Teníem moltes ganes de gaudir-les per tal de tancar aquest curs tan diferent, i poder fer activitats aquàtiques que ens han agradat d’allò més i on els monitors/es s’han preocupat perquè tots/es poguéssim realitzar les activitats, amb… Llegeix més»