QUÈ FEM AMB ELS NENS A CASA? ORIENTACIONS EDUCATIVES.

Benvolgudes famílies i alumnes, en aquest espai trobareu publicades les orientacions educatives que des del centre us recomanem per anar fent durant aquests dies. Salutacions cordials.

4t        3r        2n        1r

P5      P4        P3

Recomanacions i orientacions per a les famílies.

Benvolgudes famílies, malgrat davant la situació excepcional que estem vivint, des del centre, estem treballant per seguir en contacte amb totes vosaltres. D’aquí pocs dies, publicarem el document QUÈ PODEM FER A CASA? ORIENTACIONS D’ACTIVITATS, que l’anirem actualitzant periòdicament.

De moment, us donem una petita mostra.

Jornada de portes obertes, ajornada

Benvolgudes famílies
Arrel del tancament dels centres educatius decretat per la Generalitat de Catalunya, fins el proper dia 27 de març, hem ajornat la jornada de portes obertes prevista per aquest diumenge 15 de març. Depenent com vagi evolucionant la situació, us  proposaríem una data alternativa.
Comentar-vos… Llegeix més»

A 3r construïm edificis

Els alumnes de 3r de l’escola, ens hem convertit en arquitectes a l’àrea d’Arts and Crafts. Dissenyant la nostra ciutat, aprenem els noms dels edificis (buildings) en anglès. A més la nostra ciutat és sostenible, ja que l’hem construïda amb materials reciclats. I el millor… Llegeix més»

Maneres de treballar

Al cicle d’Educació Infantil treballem d’una manera vivencial els aprenentatges. Aprofitem qualsevol activitat que succeeix a l’escola per relacionar-ho amb continguts que treballem a l’aula. Aquí teniu un petit recull de fotos del treball que vam fer amb la fruita que ens porten al centre… Llegeix més»

Què moc quan em moc?

Els i les alumnes de segon han observat, experimentat, construït, buscat, … per respondre el repte “Què moc quan em moc?”.
En un principi, la pregunta semblava fàcil, però, van haver de treballar molt per respondre, ja no només a aquesta pregunta, sinó a totes aquelles… Llegeix més»