PLA D’ACTUACIÓ DE CENTRE PEL CURS 2020/21

Benvolgudes famílies

Podeu descarregar per a consultar el pla d’actuació de centre previst per aquest curs. Aquest pretén establir les bases per tal que el curs 2020-2021 es pugui reprendre amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre protecció de la salut de les persones als centres educatius, la correcta gestió de la pandèmia i el dret de tots els alumnes a una educació de qualitat.

A través de les mesures que es descriuen en aquest pla, l’escola ha d’estar en condicions de contribuir al control de la pandèmia i a la identificació ràpida de casos i de contactes, si s’escau.

Aquest pla ha estat aprovat pel consell escolar de centre,per unanimitat

Que tingueu un bon curs!!!

PLA D’ACTUACIÓ

Resum informació reunions inici de curs

INVESTIGADORS

Els alumnes de 6è, al novembre coincidint amb un projecte a Treball Globalitzat, vam plantejar una hipòtesi, per tal de comprovar quines condicions necessiten les plantes per créixer al planeta Mart.
Per aquet motiu vam plantar diferents llavors, amb diferents condicions: sense llum directe, sense llum… Llegeix més»

VISITA A LA CASA COLL I REGÀS 6è

A finals d’abril els alumnes se 6è vam visitar la Casa Coll i Regàs .
És un edifici modernista de Mataró, projectat per l’arquitecte català Josep Puig i Cadafalch l’any 1898 per encàrrec de l’empresari Joaquim Coll i Regàs, un important fabricant tèxtil mataroní.
Hem après a identificar els diferents elements modernistes… Llegeix més»