PLA D’ACTUACIÓ DE CENTRE PEL CURS 2020/21

Benvolgudes famílies

Podeu descarregar per a consultar el pla d’actuació de centre previst per aquest curs. Aquest pretén establir les bases per tal que el curs 2020-2021 es pugui reprendre amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre protecció de la salut de les persones als centres educatius, la correcta gestió de la pandèmia i el dret de tots els alumnes a una educació de qualitat.

A través de les mesures que es descriuen en aquest pla, l’escola ha d’estar en condicions de contribuir al control de la pandèmia i a la identificació ràpida de casos i de contactes, si s’escau.

Aquest pla ha estat aprovat pel consell escolar de centre,per unanimitat

Que tingueu un bon curs!!!

PLA D’ACTUACIÓ

Resum informació reunions inici de curs

Nota de premsa

Benvolguts/des,
Les direccions del centres públics de primària de la ciutat de Mataró volem denunciar l’onada de robatoris que actualment estan patint els nostres centres i que afecten greument als nostres projectes educatius i, sobretot, al nostre alumnat que en rep directament els seus efectes.
El material… Llegeix més»

TALLER DE VELA

Durant el segon i tercer trimestre els alumnes de 5è ens convertirem en mariners.
Estem fent un taller de 10 sessions, ens desplacem fins al port de Mataró caminant, un cop arribem allà ens posem les armilles que estan preparades per cada grup, i ens dividim… Llegeix més»

VIU ELS PARCS

Durant aquest mes de març els alumnes de 5è hem fet una sortida “Viu els nostres parcs”, per tal de conèixer millor el nostre entorn.
Ens hem desplaçat al parc Natural Montnegre i el Corredor, en concret a la zona Hortsavinyà.
Hem fet treball de camp amb… Llegeix més»