Sant Jordi ’22

Durant aquesta primera setmana de trimestre hem estat fent activitats especials per a Sant Jordi.

Dimarts a la tarda vam poder reunir-nos amb els nostres fillols i filloles (i padrins i padrines) i vam gaudir d’una bona estona tot compartint contes i històries.

Dijous a la tarda vam tenir la gran sort de gaudir de les històries que les famílies ens van venir a explicar a l’escola. Va ser un moment molt especial, ja que per fi tornaven a entrar a les aules. Moltes gràcies a tots i totes per compartir-ho amb nosaltres.

Durant diferents matins vam estar treballant sobre un mateix eix central: la pau. A partir d’aquest tema, l’alumnat de cicle mitjà va pensar diferents històries per poder-les presentar al concurs dels Jocs florals. En el cas de 3r vam inventar-nos diferents còmics en grups de 4-5. En canvi a 4t, cadascú havia d’escriure un relat de manera individual. Divendres a la tarda vam assistir a la cerimònia on es revelaven els grups i persones guanyadores. Tothom va treballar de valent!

Per veure fotos cliqueu en les següents imatges:
                                                Art Supplies Graffiti Vector Images (over 200)

Biblioteca a cel obert                       Jocs florals                               Conta-contes                          Manualitats