PARELLES LECTORES 6è P5!!!

Hem començat el tercer trimestre amb una celebració molt especial: Sant Jordi!, que a més a coincidit amb un moment molt esperat per totes i tots que ha estat la retirada de la mascareta.

Per fi després de dos anys sense poder gaudir d’aquesta festa, hem pogut tornar a fer totes les activitats que sempre havíem desenvolupat a la nostra escola.

Una d’aquestes activitats ha estat ” Les parelles lectores”, en aquest cas els i les alumnes de 6è ho hem gaudit amb els i les alumnes de P5. Abans de trobar-nos hem preparat uns punts de llibre que ens hem intercanviat amb el nostre fillol o fillola.

Per poder-ho dur a terme 6èA i P5A ho han fet a la sala polivalent, mentre que 6èB i P5B ho han fet a la biblioteca de l’escola.

Aquí us deixem un tastet de com ha anat aquesta activitat:

6èA

6èB