FIRETA TECNOLÒGICA AL TECNOCAMPUS 6è!

Les i els alumnes de 6è han participat en la Fireta Tecnològica 2022. Nosaltres ens hem presentat amb una tasca realitzada a partir de la lectura d’un llibre i que vam decidir que la manera més original d’explicar als nostres companys i companyes de què anava era mitjançant el Booktuber!

El Booktuber consisteix en la gravació d’un vídeo on nosaltres hem explicat de manera individual el nostre llibre a partir d’un guió prèviament elaborat a classe. Després d’aquesta gravació hem editat el vídeo, afegint una imatge de la portada, inserint transicions, incloent música i crèdits per tal de fer entendre millor què explicàvem.

Hem après molt i ens ha semblat una forma molt original de donar a conèixer la nostra lectura a la resta de companys i companyes.

Aquesta fira ens ha permès donar a conèixer què fem a l’escola i poder-ho compartir amb altres centres de Mataró, i nosaltres aprendre d’altres centres que ens han vingut a ensenyar què fan a les seves escoles.

Premeu la següent imatge per veure’ns: