1r CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA 6è!

Aquest curs teníem moltes ganes de celebració, després de dos anys de pandèmia sense poder-ho fer. I ens han proposat fer un concurs  de “Lectura en veu alta”.

La inscripció era totalment lliure, i abans de vacances de Setmana Santa, les mestres ens van lliurar la lectura per tal de poder-nos-la preparar a casa.

El dia 21, dins de les activitats programades per Sant Jordi, vam fer la lectura a la Biblioteca de l’escola. Vam baixar per cursos, només els i les alumnes que ens presentàvem i el Jurat compost pel nostre director Joan, la Laura , la noia que porta totes les extraescolars i l’acollida i l’Andrés, un pare de l’AMPA, ens van explicar ben bé com es desenvoluparia.

I ahir 26 d’abril a la tarda, es va fer entrega dels premis els i les  finalistes i a les i els  guanyadors de cada curs.

Cliqueu sobre el vostre curs:

6èA

6èB