CARNAVAL 21-22 a 2n

Aquesta setmana ha estat plena de gresca i disbauxa, doncs hem celebrat el Carnestoltes a l’escola!

El Rei Carnestoltes va arribar dilluns i ens va donar unes consignes que vam seguir fil per randa: dimarts una sabata o mitjó diferent, dimecres en pijama, dijous un complement divertit al cap i divendres disfressats!

Durant aquests dies hem estat confeccionant la nostra disfressa. En motiu del 5oè aniversari de l’escola vam fer un barret representant el Dracmàs, ens va quedar espectacular! Per acabar d’arrodonir la setmana vam fer dibuixos i decoracions de carnaval a la classe, el dijous llarder vam anar al Parc de Mar a menjar-nos la truita i a gaudir d’un dia ben assolellat a l’aire lliure! Finalment, divendres… xocolatada i disfresses! Al matí vam poder fer una desfilada davant de tots els nens i nenes de l’escola i a la tarda vam venir disfressats com cadascú va voler! UNA PASSADA!

DIJOUS LLARDER