Carnaval ’22 4t

La setmana passada vam celebrar el Carnaval a la nostra escola. Vam començar dilluns amb l’arribada d’en Carnestoltes, que cada any ens visita per aquestes dates i ens fa saber les consignes que haurem d’anar seguint durant la setmana: venir amb mitjons diferents, venir a l’ escola amb pijama i portar alguna cosa divertida al cap van ser les d’aquest any.

Dijous llarder vam portar un bon entrepà de truita i al pati, en rotllana, ens el vam menjar amb uns pentinats ben originals, que en Carnestoltes ens havia manat.

Durant aquests dies hem estat fent el nostre barret, disfressa d’enguany, que amb motiu del 50è aniversari de l’escola vam decidir fer un pastís de dos pisos amb espelmes del número 50 i divendres al matí vam fer una desfilada al pati amb els barrets posats.

Per acabar, divendres a la tarda vam venir disfressats de casa sobre la temàtica que prèviament s’havia triat i votat:  la classe de 4t A d’esports i la de 4tB de vampirs i vam participar en un concurs de ball. Ens ho vam passar genial!!!

Aquí teniu un recull de fotos de totes aquestes activitats: