FAIG

Aquest curs, i durant 3 anys més, iniciem un dels programes d’innovació més novedosos de la mà del Departament d’Ensenyament, del CESIRE. És el programa FAIG

Es tracta d’un programa on es treballaran tres eixos d’innovació

1.- Aprofundir i consolidar l’Aprenentatge per Projectes com a línia pedagògica de centre

2.- Vincular els projectes de treball amb els desafiaments socials de les persones i el planeta, perquè esdevinguin Projectes d’Aprenentatge amb Sentit per a l’alumnat.

3.- Integrar el “maker” i les possibilitats creatives de la fabricació digital en els Projectes d’Aprenentatge amb Sentit, possibilitant que l’alumnat doni respostes innovadores a les necessitats i reptes de l’entorn.

En aquest darrer aspecte, rebrem una dotació perquè els nostres alumnes puguin crear productes i prototips gràcies a la fabricació digital. Les eines que rebrem seran:

Robòtica

Talladora-gravadora làser

Plotter de tall de vinil i roba

Bordadora digital

Impressora 3D

Altres eines manuals

Podeu veure en aquí, un conjunt de fotografies del nostre futur espai de fabricació digital: