APJ 3r 4 d’abril
10/04/25El divendres passat, els nens i nenes de 3r vam fer una actuació conjunta a l’APJ.
Vam aprofitar per explicar la sortida a l’Ajuntament. A més, vam fer una petita representació del ple de regidors i regidores que vam portar a terme amb l’alcalde.
A continuació us… Llegeix més»





