Horari de centre: setembre 2022

  • Tal com es va aprovar en Consell Escolar està previst que el curs escolar 2022-23 es mantingui l’entrada esglaonada de 10 minuts i per tant:

  • L’horari lectiu d’Educació Infantil i Cicle Inicial (1r i 2n) és de 9:00 a 13:00 hores.

  • L’horari lectiu de Cicle Mitjà i Cicle Superior (3r, 4t, 5è i 6è) és de 8:50 a 12:50 hores.

  • Les activitats en horari no lectiu són gestionades per l’AFA: Espai Bon dia (7:45h a 9h), Menjador (13:00h a 15:30h) i tardes de lleure (15:30h a 16:30h) i es mantindrà el servei de permanència per aquelles famílies que ho necessitin.

 

Llegeix més»

Calendari curs 2022-23

 

Inici de curs:

5 de setembre de 2022

Vacances:

Del 22 de desembre de 2022 al 8 de gener de 2023  (ambdós inclosos)

Del 1 al 10 d’abril de 2023 (ambdós inclosos)

A partir del 23 de juny de 2023

Dies festius de lliure disposició:

31 d’octubre de 2022

9 de desembre de 2022

20 de febrer de 2023

2 de maig de 2023

29 de maig de 2023

Festa local de Castelldefels:

7 de desembre de 2022

Jornada compactada amb horari de 9:00 a 13:00 hores:

5 de setembre de 2022 al 30 de setembre de 2022 (ambdós inclosos) (NOVETAT!)

21 de desembre de 2022

i del 5 al 22 de juny de 2023 (ambdós inclosos)

Per als alumnes que inicien l’escolarització a P3 s’organitza un període d’adaptació que suposa una certa modificació dels horaris dels 5 primers dies de classe, i que es fa saber a les famílies en les reunions prèvies corresponents.

COMIAT DE 6è

Era un dijous 18 de novembre de l’any 2021.De les meves anotacions d’aquell dia només us puc dir que vam parlar de subjectes el·líptics a llengua catalana,tot i que el més normal és que no us en recordeu i si no ho tingués apuntat jo tampoc me’n recordaria. Vau baixar al pati. Després us tocava Valors. Sempre heu tingut la generositat de barallar-vos al pati els dijous per si el vostre tutor no tenia gaire idea de què fer a Valors. Però aquell dijous va ser diferent: no us vau barallar.

Tot i així quan vau pujar a classe jo si sabia què fer. Seure a terra formant un cercle i conversar entre nosaltres. Hauria d’haver un objecte que va passant entre els participants i s’ha de restaurar alguna cosa feta malbé però jo només volia conversar amb vosaltres, treure temes relacionats amb les nostres emocions positives, relacionats amb els nostres afectes, amb la nostra felicitat, treure els temes sobre els que a mi m’interessa de veritat que parlem.

-Quin record m’agradaria deixar a la gent de la que m’acomiado aquest any?

-A qui admiro?

-De qui aprenc coses?

-A qui m’agradaria assemblar-me?

-Qui crec que és el millor?

-Què vol dir ser el millor?

-En què sóc el millor?

-Necessito ser el millor?

-Què i com em sento bé?

-Què i com puc fer sentir bé als altres?

I la pregunta que us he deixat enlaire millions de vegades durant dos cursos inoblidables:

-Quina mena de persona vull ser?

Vaig escoltar emocionat les vostres respostes.Les vostres respostes estaven plenes d’amor pels altres, de comprensió, de respecte, d’intel·ligència.Potser us queda molt per aprendre però ja teniu molt per ensenyar.

Podria dir moltes coses d’aquests dos cursos però a vegades has de buscar un petit record per entendre qui heu estat i qui sou vosaltres, aquesta intel·ligència, amor i comprensió cap als altres que vau mostrar explica qui va mostrar i qui sou.

Moltes gràcies, molta sort, petons, abraçades…

LLUMS I OMBRES

Sessió de llums, ombres i colors!!! on els infants aprenen a través dels sentits jugant, experimentant, aprenent els canvis de llums i colors amb diferent material com el retroprojector, ampolles i rajoles sensorials, lots, laberint de formes, … oferint espais acollidors, creant moments de descoberta. Observar com van aprenent és meravellós!! Mireu, mireu!!!

CONNECTEM

A Connectem aquesta setmana hem proposat diferents espais per estimular la propiocepció, el sistema vestibular i la força amb materials engrescadors com un gronxador, bilibos, baldufa gegant, carrets, … Quina sessió més divertida!!

 

 

 

 

RACONS

Compartim  amb vosaltres els darrers racons que hem realitzat, a llengua hem construït les dites dels mesos treballades, a mates hem fet composició de gomets, minimons amb peces soltes, llums i ombres amb el retroprojector.

 

BIK BOK

 BIK BOK
El moviment i l’expressió corporal són una altra manera de comunicar-se. Els nens /es s’expressen, mostren emocions i es relacionen amb els altres de manera espontània amb el seu cos. Potenciar la creativitat, ampliar el repertori motriu i donar valor a la varietat de recursos expressius .
A través de l’expressió i la comunicació corporal afavorim que l’alumne reguli les seves emocions, accepti les diferències i respecti el seu cos i el dels altres.