Recomanar llibres
07/02/19Moltes gràcies al Nico, al Sebastian, al Gonzalo i a l’Aitana de 2nB per recomanar els llibres de la biblioteca als companys /es.

Moltes gràcies al Nico, al Sebastian, al Gonzalo i a l’Aitana de 2nB per recomanar els llibres de la biblioteca als companys /es.

La Festa de Nadal a la Biblioteca ha estat tot un èxit. Un agraïment especial a l’Emma Buckle (mare de Theodore P5B) i a la Tania Koppens (mare de Sebastian 2nB i Solen P4A) per totes les cançons teatralitzades i fer d’aquesta activitat una tarda inoblidable. I com no, gràcies a l’Antonieta per la seva tasca immillorable. Gairebé no s’hi cabia!!
Moltíssimes gràcies!!
Coordinadora de la Biblioteca: Mireia Gracía

Els alumnes de P4 i P5 van sortir a Can Rigol per realitzar activitats relacionades amb la tardor. Van gaudir molt.

Els pares i mares dels alumnes d’Infantil participen activament i col·laboren explicant contes a les classe dels seus fills/es.

Moltes felicitats als guanyadors/es del primer concurs d’endevinalles!! Gràcies a tothom per participar!! Recordeu que després de Nadal ens tornem a veure a la biblioteca amb nous reptes!!!

Moltes felicitats a tots els guanyadors/es del primer concurs de punt de llibre artístic de la biblioteca. Gràcies a tothom per participar!!!
Volem agrair a l’Emma Buckle (mare de Theodore P5B) i a la Tania Koppens (mare de Sebastian 2nB i Solen P4A) pel seu gran èxit a les trobades de contacontes a la biblioteca escolar.