CONTACONTES A LA BIBLIOTECA

Benvolgudes famílies,
Us informem de la data de la propera activitat a la biblioteca; conta contes en francès.
Data: 22 d’octubre
Lloc: Biblioteca de l’escola
Hora: 16:45
Aquesta activitat va adreçada principalment a l’alumnat d’Infantil i Cicle Inicial, però hi esteu tots convidats.
Us animem a que assistiu i gaudiu d’aquesta activitat!
Rebeu… Llegeix més»

I TROBADA ESPORTS POPULARS

El Consell Esportiu del Baix Llobregat engega aquest curs 2019-2020 un projecte d’activitats fisicoesportives per a tothom.
La primera jornada del curs és una Trobada multiesportiva no competitiva on jugarem a: Beach Tennis, Volei-platja, Ultimate platja (freesbe), Beisbol platja, Bitlles catalanes. Es finalitzarà amb una activitat… Llegeix més»

JUGUEM AMB FAMÍLIA

EL JOC CREA VINCLES MOLT FORTS! UNA EXPERIÈNCIA PLENA D’EMOCIONS I SENTIMENTS ON ELS INFANTS DE P-3 HAN GAUDIT AMB ELS SEUS FAMILIARS.
MOLTÍSSIMES GRÀCIES AL RAFA SANJURJO, PARE DE L’HUGO SANJURJO DE 5èB QUE HA REALITZAT AQUEST VÍDEO TANT EMOTIU I A LES FAMÍLIES PER… Llegeix més»