Portes Obertes 2021 (Preinscripció Curs 2021/22)

Vols conèixer la nostra escola?

Jornada de portes obertes VIRTUALS

Realitzarem dues videoconferències en directe per explicar-vos el nostre projecte educatiu i resoldre els vostres dubtes. Les dates de les videoconferències seran:

• Dimecres 3 de març a les 15:15h
  • Dimecres 10 de març a les 15:15h

Deixa les teves dades i el correu en el següent Formulari i t’avisarem amb l’enllaç de la jornada.

VISITES GUIADES

Podeu realitzar una visita guiada per l’escola els dies 1, 2 i 9 de març a les 18:15h.

Atenent a les instruccions i mesures preventives establertes pels Departaments de Salut i d’Educació, les visites es realitzaran:

• Es faran fora de l’horari escolar sense alumnat en el centre.
  • En grups reduïts, de com a màxim 10 persones.
  • La inscripció serà individual, s’ha de realitzar una reserva per cada persona que vulgui assistir i la mateixa persona només es pot inscriure a una de les visites.
  • La durada serà de 30 minuts aproximadament.
  • Serà obligatori el compliment de les mesures higièniques preventives establertes: distanciament interpersonal, ús de mascareta i rentat de mans amb gel hidroalcohòlic a l’entrada i la sortida del recinte.
  • Les inscripcions s’han de formalitzar demanant cita prèvia.
  • Podeu fer-ho accedint al següent enllaç. Actualment totes les franges estan plenes. Pots trucar a l’escola (936367805) per deixar les vostres dades perquè puguem posar-nos en contacte amb vosaltres si es produeix alguna cancel·lació.

– Tríptic Informatiu

Tràmits preinscripció i matrícula

Percentatge de famílies (per grup classe) connectades a l’aplicació ClassDojo de l’Escola

A continuació podeu veure el percentatge de famílies connectades a l’aplicació ClassDojo. (24/10/20)
Us animen a aconseguir el 100% el més aviat possible.
Quin serà el primer grup classe a arribar al 💯 %?

Grup Classe
Famílies Connectades