VÍDEO DE LA XIX TROBADA DE CORALS.

El 18 de maig va tenir lloc a l’Auditori Enric Granados la XIX Trobada de Corals. El Frederic Godàs hi va participar amb els/les 52 alumnes de les classes de segon juntament amb altres escoles de Lleida i comarques.

Els infants s’ho van passar d’allò més bé i van demostrar que darrera les cançons hi havia un gran treball de tota l’organització tant del Departament d’Educació com de l’escola i de la seva mestra de música.

Us presentem el vídeo de la XIX Trobada de Corals que es va celebrar a l’Auditori Enric Granados de Lleida en la que va participar l’alumnat de 2n de la nostra escola juntament amb altres escoles.

Els nostres alumnes van interpretar les peces Somni, Has de ser tú mateix i Bona nit. Van concloure amb un cant comú de la cançó: “La Clicka”.

Esperem que us agradi.