VISITA IL·LUSTRE A L’ESCOLA FREDERIC GODÀS

foto-visita-il-lustreDivendres passat al matí vam rebre a l’escola la visita del nét de l’il.lustre pedagog lleidatà Frederic Godàs i la seva esposa Sra. Hermínia Esteban. La Sra. Elvira Godàs, filla de Frederic Godàs, va morir l’any passat i l’IME li farà un homenatge a l’auditori el proper mes d’abril per la seva gran tasca com a mestra i pedagoga republicana de la ciutat de Lleida.

Ha estat un plaer rebre la seva visita i ens honora que l’escola porti el nom de tan insigne pedagog.

Si la nostra comunitat hagués de demanar un desig segurament seria el de poder retrocedir en el temps per uns instants i veure la riquesa pedagògica d’inicis del S.XX, veure la nostra Lleida estimada, ciutat de l’oblit segons Vidal Vidal, els nens i les nenes del Liceu gaudint d’una educació basada en l’activitat de l’infant, la llibertat i la democràcia, el respecte, la natura, la música…