SANTA CECÍLIA 2025.

Un nou curs arriba la celebració de la diada de la música entorn la data de Sant Cecília.

Aquest any tornarem a repetir el mateix format de concerts arreu de la nostra escola amb diferents escenaris a la recepció, a la biblioteca, al passadís d’Educació Infantil i a l’Aula de Música.

Divendres 21 de novembre serà el moment dels nens i nenes de 4t, 5è i 6è. El dilluns 24 de novembre serà el torn dels nens i les nenes des d’I3 a 3r. Viurem dos jornades plenes de música en els que gaudir dels instruments i les veus dels nostres petits músics i amb la visita d’alguns exalumnes i d’altres músics convidats que, per un dia, tornaran a gaudir de la música al Frederic Godàs.

Divendres a la tarda, cap a les 16:10, també serà el moment de reivindicar el valor de la música per transformar el món amb una trobada de tots els nens i les nenes de l’escola a la porta principal per cantar plegats el tema “No ens desdibuixeu”.