SANT JORDI SOLIDARI.

carxofessolidaries            rosessolidaries

Com ja vam fer el curs passat, els alumnes del Cicle Superior van confeccionar la rosa solidària a partit de llaminadures, que tant agraden als infants.

Aquest curs vam afegir també la venda de faves i carxofes de l’hort escolar, que entre tots anem cuidant.

Com ja sabeu, aquest curs des de l’escola hem volgut conèixer i solidaritzar-nos amb els refugiats que viuen en camps de Grècia. Vam poder conèixer la seva situació a través de les xerrades que ens van fer des de la plataforma “Lleida pels Refugiats”. Els darrers dies ens van dir des d’aquesta plataforma que els refugiats porten ja més d’un any menjant molt hidrat de carboni (arròs, patates…) i la seva alimentació és deficitària en vitamines, per la qual cosa volen comprar fruita i verdura directament a Grècia, col.laborant amb els productors locals que també han estat víctimes de la crisi econòmica.

Així que, per Sant Jordi, al Frederic Godàs hem tingut “La Rosa Solidària” i també bosses amb “Les faves i les carxofes solidàries”. Amb aquesta acció l’hort del Godàs es converteix en un hort solidari, per tal d’aportar vitamines a l’alimentació dels refugiats dels camps amb els que treballen des de “Lleida pels Refugiats”.

Estem molt contents de la col·laboració de tota la comunitat escolar i us volem informar que els guanys de la venda han estat de 335 euros, que han estat entregats a “Lleida pels Refugiats”.