SALUTACIÓ CURS 2018-19.

Benvolgudes famílies,

El setembre ja és arribat i es nota al carrer i a dins de cada llar, sobretot si hi ha nens i nenes en edat escolar. A poc a poc cal anar deixant enrera els hàbits estiuencs, canviar els ritmes horaris i anar preparant tot el que es necessita per al nou curs que al Godàs es presenta apassionant i ple de sorpreses.

A l’escola, aquests primers dies de setembre, els/les mestres estem endreçant amb cura les aules, elaborem les programacions, concertem les sortides… i anem vetllant tots aquells aspectes que facilitaran l’aprenentatge i el desenvolupament de l’alumnat en un ambient agradable i afavoridor dels hàbits i de la convivència.

Recordeu famílies que per aconseguir una educació de qualitat necessitem la vostra col.laboració i només si anem plegats podrem ajudar als infants a créixer en harmonia i farem que cadascú potenciï al màxim les seves capacitats tot esdevenint persones autònomes i lliures.

Aprofitem l’avinentesa per presentar-vos a en Raül Nuño com a nou secretari del centre a qui ja coneixeu des de fa molt de temps. En Raül, la Irene i la Maria José formem l’equip directiu i estem a la vostra disposició.

Desitgem que aquest curs 2018-2019 sigui força profitós per a tots i totes i esperem amb il.lusió retrobar-nos el proper dia 12 de setembre.

BON INICI DE CURS!

La Direcció.