PORTES OBERTES 2019.

Benvolguts/des,

S’acosta el període de preinscripció per al curs 2019-2020 i consegüentment  estem  ja  en el moment de buscar  escola per a el/la nostre/a fill/a, que aquest any complirà tres anys.

Com a Directora de l’escola Frederic  Godàs, a tots /es els /les que consulteu la nostra web i us trobeu actualment amb la situació de triar escola, us vull dir que si voleu visitar el nostre centre , el període de portes obertes  començarà a meitats de febrer .

Així doncs, si us ve de gust, no dubteu en trucar a l’escola (973201315) i us informarem sobre els horaris disponibles per fer la visita. En aquesta, us explicarem el nostre projecte educatiu, us ensenyarem l’escola  i tindreu l’oportunitat de resoldre tots els dubtes que tingueu per tal de fer una bona elecció.

Salutacions cordials,

Maria José Castelló Piñol