L’ESCOLA FREDERIC GODÀS I L’ART URBÀ.

Del 27 de març al 2 d’abril se celebra a Lleida el festival d’art urbà anomenat “Lleida_potFest 2023” a càrrec de l’Ajuntament.

Durant aquestes dates, a Cappont, es crearan pintures artístiques en 4 edificis del barri. Un d’aquests edificis escollits ha estat l’escola Frederic Godàs, de manera que es farà un mural artístic als 4 espais exteriors dels mòduls d’INFANTIL de l’avinguda Doctora Castells.

Aquest festival ens deixarà l’empremta de l’artista del país Basc Amaia Arrazola, motiu que l’escola aprofitarà per treballar amb el seu alumnat.

Aprofitem l’avinentesa per recordar a totes les famílies que hagin de transitar per la vorera del carrer Doctora Castells que tinguin molta cura ja que el dia 23 es començarà a preparar la maquinària necessària per desenvolupar aquesta activitat que finalitzarà el dia 1 d’abril.