ÈXIT DEL GODÀS A LA PARTICIPACIÓ A LA FIRST LEGO LEAGUE.

Aquest dissabte, 24 de febrer es va dur a terme a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida la 13 edició del torneig classificatori de la First Lego League amb prop de 230 participants de 19 centres educatius de la província i de la Franja d’entre 6 i 16 anys. L’equip Robotech de Mollerussa es va proclamar guanyador i participarà en la final estatal que se celebrarà el 16 de març vinent a Alacant.

Sota el lema Masterpiece! Llums, càmera, STEAM, l’objectiu és fomentar les vocacions científiques i tecnològiques.

Els nens i les nenes de 4t van presentar els projectes “Escola STEAM” i “Festival de les Arts” i els de 6è van defensar el  “Sistema Godàs” a partir del treball realitzat entorn “El petit príncep”.

La comunitat educativa de l’escola està molt satisfeta amb tot el treball que es porta a terme tant a l’Aula Maker com en el treball per projectes. L’alumnat va demostrar un domini de la matèria extraordinari i van ser felicitats pel jurat el qual els va atorgar un premi a l’emprenedoria en el cas de l’alumnat de 6è i a la programació i a la solució del desafiament per l’alumnat de 4t.

L’any vinent també ens presentarem amb tota la il·lusió i ganes que ens caracteritzen.