BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 73 – FEBRER 2024.

Comencem el mes de febrer havent celebrat el Dia Escolar per la No Violència i la Pau amb el mateix esperit de cada curs. El mes de febrer també serà el de la disbauxa del Carnestoltes en la que per segon any tornarem a rebre la visita del Pau Pi el dilluns 5 de febrer. Us recordem que el dilluns 2 de febrer serà un dia festiu de lliure disposició.

Durant aquest mes durem a terme les següents activitats:

• 1r participarà d’un taller al Caixaforum.
  • 3r i 4t seguirà amb el treball conjunt amb el CAP de Cappont amb una xerrada sobre benestar emocional.
  • 6è anirà a l’Auditori, visitarà els Instituts del Camp Escolar i gaudirà de tota una setmana de sortida a la neu.

De cadascuna de les activitats rebreu informació més detallada a través dels vostres tutors i tutores. El treball dels valors, el respecte  la bona convivència seran l’objectiu principal en totes les activitats escolars.

Recordeu que podeu consultar un recull de fotos i vídeos més extens de manera periòdica a una carpeta compartida a la que accediu amb el vostre usuari i contrasenya del domini @fredericgodas.cat.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!